Доставка и плащане

 

Начин на плащане:

Доставката на избраните от вас продукти се извършва чрез куриерска фирма ЕКОНТ ЕКСПРЕС ООД. Заплащането на продуктите се извършва чрез наложен платеж при получаването им от куриера.

Плащането на продуктите от клиента се извършва с Наложен платеж чрез Пощенски паричен превод (куриера след това, ни плаща сумата по банка). Самата услуга не налага допълнителни усилия от страна на клиента. Законово основание за услугата е Наредба № Н – 18 от 2006 г., чл.3 за „Регистриране и отчитане на направените продажби“. ЕКОНТ е лицензиран пощенски оператор за извършване на пощенски парични преводи по смисъла на Закона за пощенските услуги. За направеното от клиента плащане, ЕКОНТ издават разписка за пощенски паричен превод на стойността на наложения платеж. Тази разписка за пощенски паричен превод е законово признат документ, който замества фискалния (касов) бон и е доказателство за извършено плащане.

Необходимо е клиентът да пази разписката, която се прилага и връща заедно с пратката, ако  той пожелае връщане или рекламация.

В случай, че на клиента е издадена фактура, разписката за пощенски паричен превод следва да бъде прикрепена към фактурата.

 

Цена на доставка, дължима от клиента:

За улеснение ви предлагаме фиксирани цени за доставка, независимо от габарита или тежестта на поръчаната от вас пратка. Цена на доставката, която клиентът дължи е както следва:

  • При доставка „до поискване в офис на Еконт Експрес”  на територията на България – за поръчки на стойност до 100 лв. - 3.90 лв.,
  • При доставка на личен/служебен адрес на територията на България за поръчки на стойност до 100 лв. - 5.90 лв.,
  • Безплатна доставка - при поръчка на продукти с обща стойност над 100.00 лв.

Обявените цени за доставка, дължими от клиента са крайни.

Срок за доставка:

  • Поръчки, получени в делнични дни се обработват най- късно до края на следващия работен ден след получаването на поръчката и се изпращат не по- късно от два работни дни след получаване на поръчката;
  • Поръчки, получени в почивни и/или празнични дни се обработват най- късно до края на следващия работен ден след получаването на поръчката и се изпращат не по- късно от два работни дни след получаване на поръчката;
  • Срокът за доставка на изпратените поръчки е съгласно общи условия на „ЕКОНТ ЕКСПРЕС“ ООД. При забавяне на поръчаната от вас пратка извън посочените по- горе срокове, моля свържете се незабавно с нас, за да се опитаме да отстраним проблема.
  • При случай на обективна необходимост получаваните от вас поръчки да бъдат изпълнявани в по- дълги срокове, ЕЛЕКТРОННИЯТ МАГАЗИН ви уведомява на челно място на сайта си за временната промяна в условията за доставка, като поставя съобщението не по- късно от 24 часа преди въвеждане на новите условия за доставка.

Условия на доставката:

Всички наши продукти се изпращат с опция “Преглед”. 

При получаване на продуктите следва да ги прегледате за наличие на повреди при транспортирането или нарушена опаковка. При наличие на видими недостатъци, моля да поискате от куриера доставил пратката, да съставите констативен протокол и да ни информирате на обявените от нас телефон или имейл. В такива ситуации не приемайте пратката от куриера и не я заплащайте.  След получаване на вашето уведомление ще подменим и изпратим продуктите до вас отново (при складова наличност), като стойността на повторната доставка ще е за наша сметка.

 

Доставки в чужбина:

В случай, че живеете на територията на Европейския съюз и искате да поръчате продукт от нашия сайт, моля свържете се с нас предварително, за да договорим начин и цена на доставка.

За повече подробности или при въпроси относно условията, начините и цената за доставка, моля, използвайте контактната форма.