Често задавани въпроси (FAQ)

Трябва ли да се регистрирам като клиент в онлайн магазина?

Регистрацията в нашия онлайн магазин, не е задължителна. Ако сте вече регистриран клиент на нашия онлайн магазин, вие можете да съхраните личните си данни, за да не се налага повторното да ги въвеждате всеки път при следваща поръчка.

Как мога да потърся конкретен продукт?

Ако искате да намерите конкретен продукт, моля, използвайте модула за търсене, който се намира в горната лява част на страниците. Попълнете информацията за него и вижте дали е наличен в сайта сред резултатите от търсенето

Може ли фирма да направи поръчка във вашия сайт?

Да, crafetaria.bg приема поръчки и от фирми. За да получите фактура за покупката, съдържаща Вашата точна информация, моля, попълнете полетата при регистрация или по време на самата поръчка.

Може ли поръчката ми да бъде доставена на различен адрес, от този, който съм въвел по време на регистрацията?

След като изберете желаните продукти в количката, системата дава възможност да въведете адрес на доставка различен от адреса който се въвели във Вашия профил.

Как мога да направя промени на информацията в линия си профил?

За да направите  промени на информацията в линия си профил, моля, натиснете Вход за клиенти, влезте в профила си чрез въвеждане на имейл и парола, след което изберете опцията "Редакция напрофила".

Не си спомням паролата за моя профил. Какво трябва да направя в този случай?

Ако сте си забравили пролата, моля, използвайте опцията за забравена парола в страницата за вход.

За да направя покупка от вашия онлайн магазин, задължително ли трябва да си направя регистрация?

Във нашия онлай магазин можете да го направите поръчка, както като регистриран потребител, така и като "гост".

Мога ли да си променям поръчката, след като съм я направил?

Можете да си промените поръчката, като се свържете с нас чрез контактната форма на сайта. Не забравяйте да въведете номера на вашата поръчка. Номерът на поръчката можете да намерите в секцията "Текущи поръчки".

Мога ли да следя историята на поръчките си във вашия онлайн магазин?

Да, можете следите всички ваши поръчки, направени на сайта ни, след като влезнете в профила си в секция "Текущи поръчки".

Мога ли да закупя продукт, който не е наличен на сайта?

За да ви дадем информация за поръчка на изчерпани продукти, моля, свържете се с нас чрез контактната форма на сайта.

Мога ли да получа допълнителна информация, която не е налична във вашия сайт.

Моля, свържите се с нас, като използвайте контактната форма на сайта.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас
Директория за статии - Websuper